söndag 6 februari 2011

Möbelcirkulering i syrummet

Hej!
Jag har ingen bild ännu över det ommöblerade syrummet utan detta är bara en liten kort rapport för att visa att jag skriver någon gång i månaden i alla fall.
Ommöbleringen i syrummet var nödvändig. Jag kände att jag inte hade koll över alla trådar, tyger och verktyg så, glad i hågen, började jag flytta om allt för en månad sedan ungefär.
Riktigt bra har det väl inte blivit men bättre, mycket bättre. Jag hade bestämt att flytta ut datorn ur syrummen för att undvika att fastna vid den istället för att sy. Men se det var ingen bra idë. Det slutade med att jag aldrig satt foten i syrummet utan fastnade ändå vid datorn i rummet utanför.
Så nu har datorn flyttat tillbaka till syrummet och jag har fått ett bord extra att ta hänsyn till ;O)
Och det i sin tur betyder ytterligar omflyttningar av möbler. Puh!
I samband med denna ommöblering bestämde jag att se till att alla saker jag har i syrummet skulle hamna på sin rätta plats. Därför la jag allt på ett av borden. Nu börjar jag se att allt är på rätt ställe. Men tror ni att bordet är tomt? HA!
Varför blir det alltid en massa bra-å-ha-saker kvar när man lagt tillbaka det man måste ha? Jag blir inte klok på detta. Nåja det ska lösas det också, men det får bli en ny historia.
NU ska jag sy nya gardiner till syrummet. Och det får bli min första bild i denna blogg. Hoppas ni orkar vänta.

Kram på er och sy försiktigt,
L8 i Ängelsberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar