fredag 2 september 2011

Syträff i Ängelsberg 17 - 18 september


I mitten av september kommer jag att ha en syträff i Ängelsberg.
Vi har en gammal skola här i byn som jag hyrt över den helgen. Är du intresserad av att veta mer kan du skicka mej ett mail, så kommer en pdf-fil "med posten".
Vad syrummet och gardinerna gäller så har det inte hänt någonting sedan jag skrev sist. Det tycks mej som om det aldrig blir städat och klart. Överallt ligger det tygbitar, trådrullar, vaddstumpar, öppnade kartonger, tomma trådrullar och hela baletten.
Varje gång jag börjar städa och försöka få någon ordning i rummet så hittar jag något roligt att sy och gör det istället. Någon som känner igen sig?
Nu ska jag ta mej tusan se till att få det klart till syträffen utifall någon vill komma hem till mej och titta på det. Men det är ju några dagar kvar så jag kan nog hitta något mer att sy.
Glöm inte att skicka intresseanmälan till syträffen.

Kram och sy försiktigt,
L8 i Ängelsberg
-som gör som havet. Vågar!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar